سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
قفل دیجیتال کره ای سامسونگ
گسترش تـکنولوژی مرتبط با زمینـه تخصصی شرکت و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان نـیز مـکمل فعـالیت های اصـلی این واحــد است، کلیه فعالیت های فـوق می بـایست در جهت جـلب رضـایت کـامل مشتریـان، گسترش بـازار و رسیدن به نتایج مطلوب تـجاری شـرکت انجام پذیرد. این شرکت با تکیه بر تحقیق و پژوهش تیم متخصص خود، همـواره بهترین مـحصولات شرکت سامسونگ را مطابق با نیاز مصرف کننده در ایران انتخاب و ارائه می نماید. همچنین تیم خدماتی کلیه مراحل آموزش، نصب، پشتیبانی و گارانتی محصولات را تحت پوشش خود قرار می دهد. شایان ذکر تمام نیروهای فنی و تخصصی این شرکت از بهترین و زبده ترین متخصصان کشور بوده که به تمام اطلاعات روز دنیا در زمینه سرویس دهی قفل های دیجیتال سامسونگ و حتی تمامی برندهای موجود در جهان واقف بوده و به راحتی می توانند مشکلات شما را در هر زمینه ای برطرف نمایند پس دیگر نگران خرابی و مشکل فنی و یا تامین قطعات قفل دیجیتال خود نباشید.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 2380
کل یادداشتها ها : 15
خبر مایه


یکی از جدیدترین قفل های هوشمند شرکت سامسونگ SHS-P920 می باشد. این قفل اثرانگشتی و کارتی دارای هر سه پنل ورودی رمز، کارت، اثرانگشت می باشد که کار با این قفل الکترونیکی را آسان تر و امنیت منزل شما را بالا خواهد برد. این قفل اثرانگشتی دارای ورودی دوبل رمز و اثرانگشت و رمز و کارت می باشد که خیال شما را از بابت امنیت خانه راحت می نماید. از دیگر مزایای این قفل دیجیتال، ویژگی PULL & PUSH آن می باشد.

لازم به ذکر است این قفل الکترونیکی یکی از پرفروش ترین قفل های شرکت سامسونگ می باشد که با استقبال زیادی از سوی مشتریان این شرکت مواجه شده است.

شما هم نفر بعدی باشید تا از بابت امنیت منزل خود اطمینان حاصل نمایید.

 


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ